Visitor

9.9.14

DIY Hamper RM10

antara cita cita aku sekarang ni selain nak ada mesin jahit,aku nak sangat ada printer.

lepas tu (eh.ada lagi?),aku nak adakan satu ruang untuk aku berimaginasi dengan dunia sendiri di rumah.ada perkakas dan peralatan mencukupi untuk buat projek.projek ini akan dinamakan projek..er...projek apa ye?nantilah aku pikir.

tu pun kalau betul betul jadi lahhh!






angan angan ni.tercetus tu pun sebab baru ni aku kena sediakan 10 hamper untuk satu program jamuan raya.sebab aku dah kena lantik jadi ajk daerah,aku kena la tunjuk hebat.dengan berbekalkan rm100, aku kena adakan hamper.sakit jugak otak aku memikir,apa barang aku boleh guna dengan modal seciput tu?

lantas,otak anak arnab yang kiut gila ni pun berfungsi.
























pastu gambar final lupa nak ambik.memang rasa nak bagi penampo sebab lupa sungguh.excited la katakan.

siapa yang dapat hadiah ni memang betul betul bertuah la.dah macam ahmad albab pulak.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...