Visitor

19.9.14

projek tingkat atas

balik kuantan baru ni, mak aku takde.pergi kedah,berjalan jalan makan angin kat rumah anak sedara dia (cousin aku).

abah tinggal kat rumah.ada kerja katanya.
so,masa turn balik rumah abah..rupanya abah ada projek.haaa,tu dia.projek tambah rumah setingkat pulak.macam macam abah aku ni.patutlah dia nak duduk rumah je.







abah aku ni dulu pencen tukang kat jabatan pertanian.jadi memang ni makanan dia la.tapi sebab kederat dah tak sekencang dulu,abah upah pekerja dia jela buat projek ni.ada dua orang.tambah sorang lagi cucu dia, hilman..ada la 4 orang yang gigih bekerja siapkan projek ni.kakakaka.

dah petang,pekerja abah balik..abah suruh hilman kemas kat atas tu.dia bagi cucu kecik dia naik atas tu pulak.haaa..topi kena pakai.safety first atok abah cakap.
















projek sebelum banjir ni.kena maklum awal awal.kang ingat abah aku nak menambah cawangan plak.kahkahkah.

*mintak simpang*
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...