17.3.14

big me

kau biasa tak kena sound dengan anak?


kes 1
aku sakit perut dan berlari ke dalam bilik.di situ aku lepaskan satu angin yang kuat dan padu.
dan aku tak sedar rifdi ada dalam bilik aku.sedang baring sambil main game tab.

rifdi : ibu.lain kali nak kentut pergila kat luar.tak senoh-noh. (senonoh)

hah?bila masa dia ada?
cis.


kes 2
aku dah kalut satu pagi tu.nak hantar hasya-rifdi-haifa,lepas tu nak pergi kerja.kepala tingtong.pening.
macam biasa,masa reversed kereta aku bukak sebelah je gate.kancil je pun.memang rutin macam tu.takde hal la.

tapi boleh pulak time tu jiran baru yang stok cina bujang sewa beramai-ramai lepak depan gate.bikin aku nervous.ceh.

sekali masa reversed tu aku tak lepas.aku ke depan.amik side.reversed lagi.tak kena.ke depan semula.reversed balik dan..grittttt!

cikputeh gua bergesel dengan gate.babi.

lepas tu rifdi tegur,

"ibu.kenapa tak bukak je pintu lagi satu tu?".

hah?kenapa aku tak pikir?
cis.cis.cis.

aku masuk balik dan bukak pintu gate selapang-lapangnya dan reversed laju laju dan blah.babi cina sebelah ni.takpayah la nak tengok perempuan cantik macam aku ni reversed kereta!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST