Visitor

7.3.14

THE CHRONOLOGY OH HANEZ SURAYA, ROMIE & LIYANA MANAN

trending nowadays adalah #hanezsuraya.

heheh.

memang takbleh lawan dia sekarang.aku nak komen lelebih pun takbleh sebab ... ah.adalah sebab dia.pendek kata,kalau dah terkena kat family kita,ko akan jadi macam aku.taktau nak cakap apa.

cuma aku mampu nyatakan di sini, hanez ni agak bodoh sebab menafikan dan menipu.aku rasa kalau dia mengaku je segala kesalahan dia, pastu dia kwen dengan romie pastu romie ceraikan liyana dengan baik, aku rasa malaysia akan aman damai.

tapi komen terpaling epik dan legend bagi aku adalah komen dari redmummy.haha.
menangis la hanez kalau ko baca.hahaha.

sumber semua dari blog redmummy

nak baca KOMEN lagi panas,boleh kepochi ke sini :




ok?
eh.terkepochi plak ai di hari jumaat begini.kahkahkah.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...