Visitor

20.3.14

hotcakes

punya lah lama aku mengidam nak makan hotcakes, iaitu sejak mengandungkan haifa.sekarang haifa dah berusia 3 tahun 4 bulan.dan aku baru dapat makan lastweek.pehh.

aku pergi serang mcdonalds pagi pagi dengan kawan kawan opis lama.reena dengan azmah.janji pukul 9 tunggu dekat kereta aku,lepas tu terus hadap mcd tanpa soal siasat.sebab langsung takde customer,so sorang sorang hadap menu board selama 5 minit sorang.dan order kat kaunter pun 5 minit sorang.aku taklah.sebab memang dah target nak membaham hotcakes.




makan sambil nangis.ohhhh..

tapi azmah cakap sedap lagi pancake pisang kak dd.
mihmihmih.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...