18.3.14

test

sebab banyak sangat petanda,maka semalam aku try satu test.

petanda 1 : suami demam.lama.
petanda 2 : aku pening non-stop.taktau nak buat cemane.panadol-tido-rest..dan masih pening
petanda 3 : sakit bawah ari ari
petanda 4 : anak especially hasya sangat kuat merajuk & bergaduh dengan aku
petanda 5 : cepat penat.kaki lenguh tahap rasa nak tikam tikam dengan pisau potong sayur
petanda 6 : loya dan muntah.last malam tadi goreng fries dengan nugget, end up aku muntah lauk breakfast.gila banyaknya.
petanda 7 : emosi.


pagi tadi aku buat test,ternyata..




negatif.
haih.takde rezeki lagi rupanya.


p/s : itu tandanya tak semua petanda di atas tandanya orang tu pregnant.

p/s/s : aku rasa agak menyampah la kalau nampak orang up gambar result pada pregancy test takpun gambar susu lepas pam kat laman sosial.puas dah aku tahankan perasaan tapi aku tetap rasa macam orang orang ni takde adab.takpayah la kot nak show off sangat.maaf pada yang terasa.

7 comments:

  1. show off? anak ko dah 3 kot... ok.. nampak sgt sdg berusaha sekarang.. chaiyok... wahhh. kagum aku, ko dah nak proses yg ke 4..

    ReplyDelete
  2. rilex la beb... jgn stress.... lg stress lagi susah nk sangkut.... insyaAllah ade la tu xlama lg... Allah akan bagi bila time yg sesuai... tp usaha dan doa perlu.. ajak hubby g honeymoon la, enjot=y n rilex... :) :)

    ReplyDelete
  3. fieza,

    maksud aku budak2 skrg asal pregnant suka tayang pregnancy test kit tu.bg aku takpayah la sampai nak tunjuk2 menda tu kt org.lagi elok kalau just bagitau je.taklah nampak pengotor sangat,kan?

    ReplyDelete
  4. eh?

    ida,aku tak stress pun.hari ni,aku makan tanpa henti.hahaha..

    ReplyDelete
  5. tayang pregnancy test tu dah mcm satu kemestian kot..huhu..kita time buat wassap kat membe2 je tanye..

    ReplyDelete
  6. ohhh nak tanye , kenapa smpai kena cucuk insulin..atleast berape bacaan yg betul2 sampai kena cucuk2 ni...kalau 8 lebih2 sikit ok lagi kan

    ReplyDelete
  7. hai sheyla.

    hahah.klu share gambar dgn org trdekat,tak public saya boleh terima lagi.ini macam nak tunjuk 1 dunia.sabar.9 bulan lagi kita ada masa untuk menunjuk.dapat baby nanti baru boleh tayang,lagi seronok kot.hehehe.

    oh.pasal cucuk insulin aritu.saya mula kena insulin bila bacaan 9.4..tinggi sangat.tp masa anak ke3 tu bacaan baru 6,dah kena insulin.depend pd doktor kawasan agaknya.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST