Visitor

11.3.14

MH370






JANGAN BERHENTI BERDOA!

AND PLEASE STOP RUMOURS.SAY NO TO SPECULATION.




malam hari pesawat MH370 dilaporkan hilang tu,aku mimpi pasal ni.aku cerita dekat ejang je.lepas tu esoknya baru aku berani share kat twitter.aku memang takkan share dekat fb lah.sebab fb ramai psycho,so sebelum aku kena smash baik aku amik langkah mencegah lebih baik dari merawat.eh.

aku mimpi aku berada di tepi lautan luas,dan aku nampak sebijik pesawat terbang rendah dan masuk dalam lautan tu.terus hilang.so takde la sebarang letupan ke apa ke.memang cantik je masuk dalam air.aku nangis.

bila aku cerita kat ejang,ejang cakap aku emosi.lepas tu dia kata hebat betul kuasa telepati aku.dia cakap aku macam teruk sangat memikir.eh.memang pun.aku emosi tau.

realitinya,aku harap kapal terbang selamat.biarlah kena rampas,janji semua passenger selamat.biar diorang dipanjangkan nyawa,dilindungi dan dihantar pulang dengan selamat.kalau tidak pun,tunjukkanlah di mana mereka sebenarnya.lindungilah mereka.

amin.amin.amin ya Rabbal Alamin.

{i'm touched}

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...