Visitor

4.3.14

_the laundry

{iklan ini tak dibayar ye.saje suka suka}

lama gila tak shopping online.teringin beb.tapi tu la kan.sebab aku ni datang dari golongan pertengahan,bab membeli secara membabi buta ni kena pikir 45ribu kali seminit.

sebab kalau beli,nanti hujung bulan mesti ada perasaan "ala.sengkek.kalau aku tau aku tak beli .... aritu"..

hah.susah kan?..jadi senang cerita aku tengok je gambar kat instagram atau facebook.tenung lama lama sampai aku naik sakit hati.nanti aku lupa terus boleh guna duit tadi untuk makan.sekian la cerita bab online shopping.bapak la kedekutnya dd ni kan?semua nak berkira.eh.bukan kedekut tau,berjimat.

tempat terpaling sedang aku usha sampai meleleh air liur sekarang ni adalah ini :





seluar shark ni sangat buat aku nak.nak.nakkkkkk.nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk.

takde ke follower i yang nak sponsor?ewah.retis sangat la i ni.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...