8.10.12

JB Riot Day I : 9 Hours To JB

lastweek merupakan hari busybody aku.isnin aku ke kuantan sebab ada discussion pasal dokumen kontrak preparation.balik pun dah lewat.

lepas tu selasa pulak dah aku ke Johor bersama-sama rombongan jabatan.3 hari 2 malam di JB.
so,perjalanan adalah bermula dari jam 10.00 pagi dan on your mark get set GO!

beg i yang warna merah tu je ye.


awesome dude!bigboss kata lunch time adalah di Labis di mana lebih kurang 5 jam dari masa bertolak nak makan.pagi tu pulak aku breakfast bihun goreng sesenduk maybe.arghhh!

dan trip hari tu banyak pulak pitstop sebab kebanyakan paip sangat cepat bocor.pftttttt....

ingatkan dapat masuk highway ke JB terus,bigboss ajak stop kat Ayer Hitam.alasan paling baik "geng perempuan nak beli pasu".

but the problem is yang membeli dengan jayanya adalah geng-geng  lelaki.so sangat pelik ye tuan-puan?



aku gilakan ini!
tapi rm129.90. *gulp* telan airliur.


aku mampu beli beg yang ku namakan "aiza wannabe" ini je.
rm25 only.kihkih.



and finally,jam 7.30pm selamat sampai hotel yang pening kepala nak carik kat mana.sampai sesat ke Woodland tahu!

sukakan bed design diorang. 

wallpaper

dan curtain!
aku akan gunakan idea ini untuk future homesweethome.heheh.

dan eh?
cawangan gua dah sampai JB.
d'Seven.


after solat kitorang 18 orang beramai-ramai jalan kaki secara jemaah mencarik tempat makan.
memang gila!..susah gila nak jumpa tempat makan kat sini.tu pun main redah je.




bigboss kata "takpe.esok kita carik makan kat tempat lain."

after makan geng jantan semua ke Pasar Karat.sounds good tapi takkan aku nak menyempil seorang diri sebagai perempuan di situ?aku kan pemalu.tak manis nanti.hukhuk.

esok aku nekad nak ke sana.akak-akak sekalian,esok temankan saya ye!




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST