Visitor

30.10.12

shopping

lastweek,sebelum raya haji tu encek ejang bawak aku dan anak-anak keluar bandar.biasala.dah sampai kuantan memang port paling kena pergi adalah McDonalds.

ko bayangkan la,selasa malam aku mula-mula sampai rumah mak mertua tu pun aku dah rasa macam nak lepak mekdi TC.tapi sabar.nanti kena belasah dengan emak mertua sebab awal-awal sampai dah 'bertuah punya budak' buat perangai.tapi jangan salahkan i juga.anak-anak pun pandai.bila touchdown kuantan tau-tau je.mesti jerit-jerit kata "abahhhh.nak makan mekdonal"..anak ibu betul awak semua.syabas!

so,esoknya tu sang suami pun bawa la anak-anak dan isterinya keluar ambik angin.kuantan panas weyhh!

sebelum gi mekdi kitorang sopping barang-barang ringan such as susu budak-budak,topup pampers yang takde dan bekalan makanan kat Kuantan Parade dulu.sambil tu aku tak lepaskan peluang la membeli pakaian 'kecil' yang mana seingat aku paling last aku beli adalah sebelum lahirkan rifdi.dasat sungguh pengorbanan ibu ni.hakhak.




last snap guna henpon merahku iteww


testing bra bawak anak gadis.lepas tu bila aku beli dia pun tegur, "ibu beli tetekkk?".
sabarlah wahai ibu ni.
T-T

lepas tu encek ejang kata nak beli handphone.nak tukar dah taknak pakai CSL.dia nak recce nokia yang bleh pakai dual sim.dapatlah pulak nokia asha 200.kemain kau.dengan aku sekali dapat tempiasnya.dia belikan aku Samsung Galaxy Ch@t.ewah.



google
dua-dua putih


lama jugak aku kat kedai telefon tu.dah macam-macam aksi anak aku buat.kebetulan kedai tu pulak monitor tak habis-habis ulang tayang Oppa Gangnam Style.maka bergangnam la rifdi dan haifa kat situ.dah macam freeshow pulak sebab orang yang lalu kat situ terhibur sangat gayanya tengok gelagat diorang berdua.bersabar lagi wahai ibu.

agak-agak dah penat macam nak pitam terus encek ejang menghala ke McDonalds Indera Mahkota.katanya dah tak larat nak ke TC.jauh sangat.

dapat je makanan semua terkam air.kesian pulak.





dah kenyang masing-masing buat perangai lagi.mengantuk pulak.baiklah anak-anak.mari la kita pulang.ibu pun dah penat giler.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...