Visitor

29.1.13

clumsy

aku pernah cerita dalam blog ni pasal aku yang clumsy.

yes.semalam petang aku buat hal lagi.
saat dah packing barang nak balik jerantut.saat dah bersalam-salam dengan mak,abah.saat dah nak gerak dah pun.tiba-tiba;

"alah.hilang lagi!".aku dah kalut-kalut raba kocek jeans belah kiri.

"apa?".macam biasa,suami tanya dengan kening berkerut-kerut.

"handphone!selalu hilang kalau letak dalam kocek seluar ni.semalam kuar bandar pun hilang tapi rupanya tertinggal dalam kereta".

cerita aku panjang lebar depan mak dengan abah.

"dah tu yang dekat kocek kanan tu pemenda?".

eh?aku letak belah kanan ke?

pfffttt...






٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. Dd, ku pulak.. Ada satu hari tgh basuh pinggan, pastu ohh dah lambat nk habis magrib lagi 30 min isyak (6.30ptg) pastu kalut2 capai hp masuk poket nak simpan dlm bilik.. Pastu lepas solat mandi pastu angkut seluar td campak masuk mesin basuh.. Hahahhaah! Bayang kan cuak bila teringat hp, terus kaku didepan mesin basuh yg sedang bputar.. Bgtau husband dia diam tp muka cuak .. Lps penat cuak nampak hp kat atas meja tepi katil dlm bilik :p

    ReplyDelete
  2. lagi la berderau darah memikir henpon sedang berputarrrr..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...