Visitor

17.1.13

haifa #23 : edisi makcik bedah

bak kata pengasuh;

"tak pernahnya diam.tidur pun bercakap."



haifa memang macam tu.tapi bagi aku,bercakap dia memang boleh layan.kalau bercakap dengan rifdi,kita kena banyak ambik port sebab rifdi ada slang sikit.kalau haifa,ko akan dengar dia cakap clear.

versi jerantut.macam makcik bedah pun ye.bercakap saje.sampai ada masa aku suruh dia diam.suruh dia tidur.siapa teringin dengar suara haifa yang cotcetcotcet tu,sila la layan video ni.

p/s : jangan pengsan dengar suara ibu dia.macam katak sakit tekak.







makcik-makcik sangat kan?

kepochi






٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. comel la dia.....nant upload video dia nyanyi ek...

    ReplyDelete
  2. dia berjoget ko dh tengok?..hahahaha

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...