26.4.13

camera trick


kalau tengok gambar diri sendiri yang aku post semua kategori gambar kontrol cantik.nampak kurus.dan poyo.

contoh :



paling terbaru aksi poyo


tapi tahukah anda sisi kamera lain yang digunakan,aku tidak akan kelihatan seperti gambar di atas.jauh sangat perbezaan.terutama sisi.tak percaya?

sila perhatikan betul-betul gambar-gambar di bawah.



berdiri di kanan sekali : itu aku.




baju purple : itu aku


dan..itu aku [ke]??
*abaikan haifa yang seksi*


so sekarang sejujurnya,di mana silapnya?
salah kamera tab aku? salah kamera kawan-kawan aku?

aku nak nangis!


    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

4 comments:

  1. tinggi kurus?
    japjap..nurul.tengok gambar2 yg kat bawah tu.semuanya tinggi dan besar.

    ReplyDelete
  2. ermm....ermm...no komen....hahaha. xpolah asal sihat, cliche x ayat...kehkeh

    ReplyDelete
  3. kihkihkih.

    shida,itu ayat memujuk.haha.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST