2.4.13

rahsia

mari membocorkan satu rahsia.

lastweek,sebelum aku consume memacam supplement dari watson tu,aku dah gigih berjogging di setiap awal pagi.aku start jogging elok je start cuti sekolah.seronok sangatla jogging jam 6.30 pagi membawak ke 6.45 pagi.lepas tu sementara tunggu nak mandi hilangkan peluh boleh bancuh-bancuh susu anlene (biasa aku minum sebelum tidur je),basuh-basuh botol susu budak-budak ni,packing susu,barang untuk diorang.

itupun sebab encek ejang la yang bagi cadangan suruh aku jogging.dia kata,
lepas awak subuh tu kan ke elok kalau-kalau pergi jogging.boleh siram pokok sekali.
-- hai.sempat lagi pesan suruh siramkan pokok dia.memang ambik kesempatan betul la.

tapi bila buat macam dia cadangkan,aku rasa seronok sangat bila ada lifestyle baru ni.nak-nak lepas tu aku hilang selera makan nasi.jadi memang best sangatla bila dapat jogging dan kawal makan.

kebetulan pulak dan tambah dengan supplement untuk kurangkan kolestrol,untuk mata dan vitamin C tu.memang dapat rasa perubahan ketara pada body.

ohye.tambah pulak lepas tu aku pergi jamu beli ini.


Losyen Mustajab Pati Halia Pomegranate Scent

Losyen Mustajab Pati Halia Pomegranate Scent
  • Mengurangkan selulit
  • Mengurangkan sakit sendi dan otot
  • Membakar lemak dan melangsingkan badan
  • Mempunyai kandungan anti-oksidan yang tinggi
  • Membantu memperkuatkan pencernaan di perut
  • Merangsang pengeluaran kolagen dan elastin bagi menyihat dan melindungi sel kulit
Harga : SM RM24.00 / SS RM27.00


bau dia memang best.encek ejang memula cakap kat aku wangi kalau tak berkesan takde guna jugak!
lepas dengar aku asyik cakap bestnya bestnya lepas tu tetibe lepas dia mandi aku bleh bau losyen ni.haaaa..camne tuh.actually memang best.bau pun wangi.tak payah pakai fellina yang mahal tu dah.haipp.mulut aku ni tak ambik insuran lagi..

so,dalam masa seminggu tu kebetulan aku tak makan nasi,hari-hari jogging sampai sakit kaki,sapu losyen mustajab dan makan supplement,korang agak-agak fizikal aku camne?

ada orang kata aku nampak ketara dah susut.
ada kata perut aku dah kurang muncitnya.

balik rumah mak baru ni,aku naik timbang aku tengok.
masih 72kg.


-- 2 hari ni boleh ek aku takde mood nak jogging.takde motivasi langsung aku ni.chaihh.


p/s : encek ejang ada cakap,seminggu tu sebenarnya berat tak turun lagi.tapi at least badan dah rasa fit.betul tak?betul tak? -- betul.tapi kenapa susah sangat nak sambung jogging ni!

p/s/s : pasal badan susut tapi berat tak turun.boleh baca sembang Kevin Zahri kat sini beb! (kevin zahri)


    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST