29.4.13

igau

aku ingat lagi,seronok sangat tangan kiri ni menunjal-nunjal ke arah orang tu.
dengan melepaskan segala macam perasaan.aku marah,aku tunjal-tunjal jari telunjuk ni ke arah orang itu.
ye.selagi berbaki segala dendam kesumat dalam hati,aku tunjal-tunjal,aku cucuk segala mata, kepala, dahi, hidung, muka dan segala organ badan yang aku jumpa.aku marah.memang sepenuh hati! -- biar aku cucuk-cucuk sampai hancur!

memang aku marah.

lepas tu tiba-tiba tangan aku diangkat.perlahan tapi keras.
dan aku sambung tidur.

masa breakfast tadi aku tanya ejang.
"ada tak abang alih tangan sayang pagi tadi?".

"ada.tonyoh tonyoh kepala abang.buat apa??".marah.



kahkahkahkah.
teruk aku mengigau.






    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST