23.4.13

Tag #11 - jom!

aku jumpa ini.ohh..rindu tagged.

dapat dari mana?ya.aku jumpa di sini.seorang sahabat lama.


Mari menjawab soalan

1. Bekas kekasih saya adalah :

   keramaiannya datang dari sekolah/kelas yang sama.boleh?hahah.tapi semua jumpa after abis sekolah ye.

2. Saya sedang mendengar :

    radiohead - fake plastic trees

3. Mungkin saya patut:

    shopping dan memanjakan diri sendiri buat seketika

4. Saya suka :

    bercakap.tak guna mulut,guna tangan.(sms/whatsapp/line/wechat/blog/fb/instagram).buleh?

5. Sahabat-sahabat baik saya :

    mak-family-suami-the kiddos-rock-dan sesiapa sahaja yang sudi bersahabat dengan i.

6. Saya tak paham :

    a)kenapa orang taksub sangat dengan politik? -- musim sekarang ni.tapi janganla fanatik sangat.
    b)kenapa orang malas nak bagi signal bila masuk selekoh? -- macam susah sangat nak tekan.macam kena 
       keluar picit button kat lampu signal pulak.
    
7. Saya kehilangan :
    tumpuan untuk buat kerja.fokus!

8. Ramai yang berkata :

    Ini Kalilah!, gwiyomi, dan beberapa benda yang aku langsung taktahu apa menda.

9. Makna nama saya :

    takde makna.abah letak nama aku sebab minat dengan penyanyi nasyid Indonesia satu masa dulu.abah kata la.takde la pulak aku nak google siapa penyanyi tu.

10.Cinta itu adalah :

     loves.haha.okay,kasih sayang yang tak berbelah bahagi.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

    sibuk renovate office la.dahla tutup aircond.berpeluh aku berblogging kat sini hah.

12.Saya akan cuba :

    memperbaiki diri untuk jadi isteri yang lebih solehah dan ibu yang lebih baik dan tak garang.rawrrr!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

    berkekalan.kalau tak puas hati carik la dalam dictionary.

14.Telefon bimbit saya :

     black & white

15.Bila saya terjaga dari tidur :

    mesti pikir nak bangun ke tak.nak bangun ke tak.hahaha..sebab tu lambat!....

16.Saya paling meluat apabila :

     kena layan orang yang semua hal dia nak menang je.lepas tu,kita ni asyik salah je.hoii..annoying sangat.

17.Pesta/Parti adalah :

     mesti ada makanan.hihi.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

    kucing masa kecik dulu - pochet'.olohh..hidung dia merah.suka cium cium dengan dia.dulu jela.dia mati sebab tua.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

     26 sebab dapat kawen.muahahahaha.

20.Hari ini :

    hari selasa.suami outstation.

21.Malam ini saya akan :

    buat kerja yang sama macam malammalam lain.basuh kain,angkat kain,jemur kain,gosok baju,kemas 
    baju,blabla..

22.Esok pula saya akan :

    sorang lagi sebab suami ke genting pulak.kursus kat sana.

23.Saya betul-betul inginkan :

    perfume,sandal baru,handbag baru,baju baru.jadi aku perlukan duit!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

     'errr..cun jugak aku ni ye?'

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

     pusat membeli-belah la kawannn

26.Makanan Barat atau Jepun :

     barat la kot.tak pernah lagi makan makanan Jepun

27.Bilik yang terang atau gelap:

    ikut situasi.heheh.

28.Makanan segera adalah :

     biskut tiger.segera sangat dah tu.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

     'terima kasih' -- sebab turun kereta,tumpang kereta azmah pergi breakfast.

30.Siapa yang anda nak Tag?

     awak la.pleaseee!



    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

4 comments:

  1. saya rasa terharu sangat baca anekdot ke-5... :)

    terima kasih dd...

    ReplyDelete
  2. dude.

    memang itu hakikat.u're welcome.

    ReplyDelete
  3. ko tak pernah makan sushi ke?

    fuhh.... nasib baik tak baca soalan no 30...

    ReplyDelete
  4. fieza,

    tak.memang tak pernah try sebab takde sape nak bawak.hahaha.oh,tak baca ke?baca la...u sweet tauuu!

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST