24.4.13

rifdi #46 : random question


Question 1

satu hari, aku cuba motivate rifdi.aku cuba cakap kat dia jangan pakai pampers la pergi sekolah.kawan-kawan baya dia dah pandai basuh berak sendiri.perghh.aku pun nak train jugak rifdi ni.

so lepas aku motivate suami pulak tanya rifdi.

entah la rifdi ni.eh rifdi.kalau basuh berak tangan apa?

dengan cool rifdi pun jawab,

basuh berak tangan kotor!


arghhh! -- should be jawapan sebenar adalah KIRI.



Question 2

balik kerja dan settle ambik the kiddos.sampai gate,suami pun bergurau.

abah dah bawak kereta.abang! tolong bukak pagar,boleh?

sambil main puzzle kat tab :

pagar tinggi la abah.abang tak sampai!


*pengsan*



Question 3

abah : abang.abang nak baby lagi tak? --

abang : nak! ..abang nak baby macam abang!


nenonenonenonenoneno..


4 tahun 5 bulan yang lalu.


    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST