8.4.13

Lawak Ke Der? 2

hari ni aku dah hantar hasya pada orang lain.hahaha.puas hati aku.eh,aku cerita next time.boleh?

hari ni aku nak tanya,siapa dah tengok Lawak Ke Der?2.



aku tengok dah tapi tengok dvd cetakan lanun.kira tengok jugakla kan.asalnya Lawak Ke Der?2 ini adalah ditayangkan di Istana Budaya.tapi tak lama lepas tu cerita ni dipawagamkan pulak.haaaa..

so far,melayankan Lawak Ke Der? 2 ni memang rasa sepanjang masa gelak je.kelakar la jugak cuma honestly,aku meluat sangat tengok Jozan dan Boboi.memang la kelakar tapi rasa macam lawak diorang macam tu la everytime.macam tu jela.tak berubah.sangat meluat.

lawak terbaek adalah Harith Iskandar.memang aku bagi two thumbs up!
walaupun dia sorang,lawak sangat menjadi.siap dengan memek muka.haha,steady la.macam tu namanya comedian.



ok.lepas tu tetiba taktau nak tutup entry ni cemane.



    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST