Visitor

5.4.13

miss u guys!

disebabkan encek ejang outstation, malam tadi rifdi dengan haifa tidur rumah pengasuh yang baik.dan aku pulak tinggal berdua je dengan hasya.

kesian.hasya ketara nampak boring di saat ketiadaan abang dan kakak serta abahnya di sisi.

jom dik.kita tengok gambar kakak dengan abang hari rabu hari tu.rindunya kat diorang kan?
biasa kakak la yang terbising sekali.







    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. bila ada riuh rendah jadinya.. bila takdek sunyi kan.. ok la at least ada peneman lg sorg.. ke lg sunyi yang cik abg nyer takde? hikhik

    ReplyDelete
  2. HAHAHAH -- sunyi hatiku tu nak buat cemane.yang kesian tgk adik la..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...