3.4.13

weekend #8 : my cousin's wedding

rajin sangat update blog hari ni nampaknya.
{mengantuk akibat makan nasi plus milo ais ni}


last weekend aku balik kuantan.cousin aku kawen.cousin yang rapat dari kecik.yang kalau cuti sekolah mesti aku pergi tidur rumah dia takpun kitorang pakat tidur rumah tok (nenek) dekat semambu.kalau duduk rumah tok memang best sebab masa tu ada sungai lepas tu ada batu besar yang hidup.kata tok aku la sebab batu tu makin lama makin besar.masa tu sungai tu ramai la kaum India yang datang basuh kain pagi-pagi.tapi batu tu sekarang taktau ada lagi ke tak.

tok duduk perumahan tapi lifestyle memang macam dekat kampung-kampung kan?
ha.situ sebenarnya penempatan orang estate.tu pasal tok aku terror cakap Tamil padahal dia Jawa Kota Tinggi.haha.

eh.apa melalut cerita pasal tok aku pulak.aku nak cerita pasal cousin aku tu,anne.
dia anak kepada makteh aku,adik abah.

anne  amirul


doorgift yang gigih diorang buat malam tu

*sorry beb.cilok gambar dari fb awak la anne.haha.


ada jugak terselit frust dalam diri sebab tak dapat nak bergelumang dengan mereka pada malam sebelum kawen tu.masa aku kawen dulu anne la yang lukis inai kat tangan aku tau.punya la merah.terasa cantik sangat macam bidadari.tapi bila dia kawen aku tak dapat nak join rewang.maklum le,dah ada 3 ni,paham-paham aje la ye.walaupun kakak anne awal-awal dah sound ida ambik cuti awal sikit.tolong-tolong apa yang patut.
haha.maafla kak lina ye.tak dapek den nak nolong.

den datang makan jola yo.






boleh ek lepas kenduri kitorang pergi Megamall.rifdi siap mengamuk nak makan kat Starbuck konon nak makan kek.aku bawak dia ke Deli Country.haha.tapi RM70 jugak habis kat situ.sesaje gitu je kena pau.hoihh.


p/s : tahniah anne.semoga kekal hingga ke akhir hayat.



    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST