7.2.11

cuti silamat hali laye

lama bercuti,maka lama juga aku tak mengupdate belog wahai sayangku.*tetibe berdrama*


di sini saya ingin mengucapkan selamat hari raya cina ye kepada semua chinese yang hensem (sahaja) seperti takeshi kaneshiro,louis khoo tin lok,aaron kwok,nicholas tse,daniel wu dan happy chinese new year pada kak sammi cheng,mariam yeung dan didi jak pa.eh,macam nama aku je.


cuti baru ni cam biasa ai balik kampung di kuantan dan perabihkan beras masa dengan famili tercinta.aktiviti pertama di rumah setelah sampai adalah pergi menshoppingkan stok shawl baru untuk customer (wacehh..macam ramai kau my customer) hiyahhh.pastu tetiba kan..nampak plak pin tudung yang kiut kiut,memang aku dah order awal awal suruh budak tu buatkan untuk aku.aku nak sebanyak 50 bijikk!!amik kau.siapkan duit je.muahaha.


pastukan,sabtu tu ai kena balik jerantut sebab banyak giler jemputan kawen kawan kawan yang ai kena pergi.maka,sabtu tu kena la gerak balik.dah ahad duduk lepak kat umah siap goyang kaki goyang perut sume.


dahla.ai lapar.ada opismate bawak fun fries plak.nak gi makan jap sambil bergossip.sebelum blah,ai ada gambar nak tunjuk.gambar anak dara yang dah makin besar dan makin menawan.aaaa..cenyum cikit dik!


tumbuk nak?

semakin membesar bagai johan

close up okeh!



*notakukukaki :


1. charger laptop i rosak teruk.sian saya tak dapat mengapdet belog time cuti cuti malaysia
2. perasan tak penulis sedang mengalami gangguan jiwa?ini dapat dikesan dari penggunaan bahasa diri yang kerap berubah rubah.maafkan penulis.



dush!

1 comment:

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST