Visitor

22.2.11

♥ tiga tahun sudah jadi puan.happy anniversary!

2006 - kawan kawan kawan.(gambar aku cilok dari hp encek ejang)
pehh..siap edit lagi rupanya dia ye :)

awal 2007 - saat sorang kawan putus tunang, kawan sorang lagi hiburkan.

awal 2007 - genting highland

awal 2007 - kawan baik 

pertengahan 2007 - carik barang tunang sambil jalan jalan ke genting lagi
:)

tengah 2007 - sehari sebelum bertunang

julai 2007 - bertunang

july 2007 - muka kad kawen kami

2007 - kawad jkr
akhir 2007 - carik barang kawen.tp roof berjaya megamall,kuantan

23 feb 2008 - disatukan

march 2008 - on the way ke redang.nak hasilkan produk terbaik.heheh.

hah.ini apa kejadahnya tepek gambar berdua duaan bersama kekasih hati ni?

huhu.sebenarnya hari ini iaitu 22 februari adalah
Anniversary kami yang ke tiga!
*ceh.tetibe font bertukar kaler merah,tanda cinta yang hebat la konon.kih*
alhamdulillah,
semoga perhubungan ini sentiasa diberkati Allah S.W.T.
dan semoga Kau memberi hidayah ke atas kami sekeluarga.
Amin.


notakukukaki :
tujuan entry kali ni bukan untuk menunjuk nunjuk ye.
kang ada plak yang membenci sambil menjuih juihkan bibir bawah kat sini.
sekali lagi,kalau tak suka,nyah kau dari sini.

*entry dah lama siap.i draftkan je.tau dah,minggu ni sibuk*


dush!

4 comments:

  1. happy anniversary...wah, br 3thn sudah 2 ank yek...bgs2...chayo2 lg...hehehe...semoga berbahagia selalu...

    ReplyDelete
  2. thanx kak.alhamdulillah,buat masa ni 2 la dulu.akan datang tu,insya Allah..tunggu semua dah masuk skolah kot.he :)

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...