Visitor

23.2.11

sms dari emak

emak aku memang rajin ber-sms.baru baru ni,aku bagi kain pelikat kat mak aku.suruh buatkan kain,sebab baju (kurung) dia dah ada.mak aku ni kalau ikutkan dah pencen menjahit,tapi sebab aku anak yang sangat baik dan sangat mithali,mak gigihkan jugak.


aritu emak anta sms.


satu hari : 20-02-2011


mak : awak balik nti bawaklah contoh utk d ukor.klu mak xde keje blh jgk jait.mcm minggu ni mak x g ngaji kt masjid.sbb mamy jge adik die dlm pantang.
aku : pakai je kain mak tu jadikn contoh.mak kan contoh terbaik untuk anak anak.hehe..pakai saiz mak.cuba besarkn sket je.labuh pn tambah sket..
mak : bodek plk tu.manelh tau kn u dh kurus skrg
aku : heheh.xpe.kalau besar sket pn bleh pakai lagi.


tadi : 23-02-2011


mak : kain awk tu puncanya nk lps ke depan ke blakang
aku : eh,punca?yang mana?
aku : punca tu yang corak dia lain ye mak?kalau yang tu,buat kat blakang la
mak : hai kelabu asap btul bdk ni.punca tu org klantan sebut pantat.makneye yg kecik bhgian blakang tu
aku : hahah.dah tak pasal pasal mencarut di sini
mak : ha tu lh puas plk suke sorang ni
aku : haha.ida pn xdaya gelak sorang dah ni
mak : smlm kak ina blk jap.puas suke ke gambo tipah ketipung sebijik anak china.sesuai plk dgn ayat hohoho
aku : oo,gambar muka beso tu.hehe


inilah emak aku yang bergaya.macho bukan?

notakukukaki :

  • sms original atas tu ye.langsung tidak diedit
  • mamy tu jiran mak aku,merangkap bespren beliau.
  • tipah ketipung tu adalah nama samaran manja untuk haifa oleh abah aku.
  • aritu aku ada anta mms kat kakak aku.tunjuk gambar terbaru haifa kat mak aku la tu.
  • dari pagi asek sebut emak je dalam entry.rindu kat emak lah tu.hehe.


dush!

4 comments:

  1. Wahhh...aweks muda mak ko dee..mak aku buuka msg pn xreti tau...ni kn pulak nk ber 'sms'...hahahah...cayalah makcik!!!!

    ReplyDelete
  2. hahah.mak aku tu mmg jiwa remaja.eh,dia siap jadi ahli radio klasik nasional lagi.kdg2 senyap kang,dia anta sms kat klasik.fm plak..

    ReplyDelete
  3. perghhh...up to date mak dd yek..cayalah...

    ReplyDelete
  4. haha.gitu la kalau dah terpengaruh dengan anak anak.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...