Visitor

8.2.11

kenangan mengusik jiwa (XPDC - Teman)

pepagi dah sentap.apa taknya,tetibe mp3 dalam keter (yg baru didownload) pasang lagu teman by xpdc.nasib aku tak menangis berhiba.kau orang taktau,lagu ni sangat tacing walaupun pada orang lain lagu ni rock giler.


sebabnya?


haaa..sila rujuk gambar di bawah.




time ni jamuan kolej.aku karok ngan rock lagu teman.rasanya aku dah letak gambar ni dulu dalam entry ni.huhu..sedih kejap.rindu korang la beb!!



Teman - XPDC

Suatu petang yang damai
Kau ku lihat menanti seorang teman
Teman yang takkan datang
Engkauku perhatikan
Setia lagi apalagi yang dinanti
Teman yang tak akan datang
Biarku pujuk kemari
Hati yang sedang pilu
Kau genggamlah tanganku
Aku bawa kau pergi
Syurga bukan satu hala
Aku masih di sini
Setelah sekian lama
Kau memendam dendam
Kekasihku
Tidak datang setelah berjanji
Aku pun sudah merasakannya
Kita bagaikan suatu arah yang menanti sendirian
Walau dalam hujan lebat
Ku nanti nanti nanti nanti, sendiri lagi
Suatu warna yang gelap
Dahulu hidup penuh
Dengan keseorangan
Seorang lagi teman
Setelah sekian lama kau memendam dendam ( 4X )


notakukukaki : wuwuu..sedih giler.aku tacing ni wehh..
dush!

2 comments:

  1. aku lupa 'lagu dan lirik' lagu teman ni,..nak humming pun aku gagal,...

    maka sepantas cahaya aku godek kat youtube,...dan karok dalam hati..

    sedih tak karok dalam hati je?...iskh iskh...menggamit kenangang lalu....

    ReplyDelete
  2. boleh kau lupa rock?
    tsk.tsk. T___T

    ko karok la kuat kuat cam dulu.baru terasa kenangang itu..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...