Visitor

2.2.11

fernando torres

semalam,tengah sibuk sibuk kat dapur dan encek ejang menonton warta berita sambil jaga anak anak tetibe kami dikejutkan dengan berita perpindahan torres ke chelsea.


encek ejang pengsan 45 minit dan aku plak tersentap lalu jatuh terjelepuk di dapur!


ok.reaksi di atas adalah pembohongan semata mata.yang sebenarnya kami terus ternganga sama sama depan tivi,pastu mulut terus maki hamun torres.watdefak yu okeh encik torres.kami sangat marah bercampur angry dengan perbuatan kamu yang sangat annoying iaitu pindah ke chelsea.kau nak pindah pun pegi lah league lain.liga perancis ke,argentina ke,malaysia ke..kami tak marah punya walaupun kecik ati.tapi bila kau masih di epl,memang kami rasa nak siat siat muka comel kau tuh.ishh..geram.gerammm.


tengok.tengok.bangga sangat la tu dapat tukar kelab.ces.ces.
wehh.kau tak sesuai pakai baju biru tau tak!!dah macam peti sejuk
berjenama samsung dah kau!
takpe laaa..kami cuba terima hakikat.ko tu nak duit lebih.50juta tu,bukan 50sen.
huh.pastu kau tau..peminat fanatik kau dah bakar baju no sembilan ko tu.ces.padan muka.nama ko dah kena padam dah dalam ingatan kami ni.biar biar.takpe..pengganti kau best hape.ko pergi sorang,liverpool bleh dapat dua orang!


andy caroll
dari newcastle ke liverpool


luis suarez
dari ajax ke liverpool


okeh.sampai sini je perhubungan kita wahai encik torres.
ahad ni mesti ko kena kutuk je masa game chelsea-liverpool.
babai.

dush!

3 comments:

  1. oh.MU adalah masa lalu.
    hehe :) ingat tak dd dulu peminat MU yang tegar?haha.

    ReplyDelete
  2. aku tak suka luis suarez,..dia 'perasan' dia maradona sebab dia main bola guna tangan....

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...