18.4.11

Kursus & Maharaja Lawak

hari ni kursus lagi tau.tapi kursus dalaman.
kat opis je.2 hari jugak tu.
mana tau ada yang tertunggu tunggu cerita baru.nanti la ye.
akan aku usahakan menghapdet blog.
waicehh.macam ada yang tunggu je. --"


----


eh.saje la kan nak bukak citer.
aku melanggan Mustika sekarang semata mata nak tengok Maharaja Lawak.
dasat tak?
hahhh..dasaatttt!!!


tapi yang bengangnya baru baru ni,R2 bleh terkeluar.aku admitted la lawak diorang dah tak best kan.tapi kenapa bukan amir yang mengarut giler tu terkeluar?
kan bagus kalau diorang buat undian untuk keluarkan perserta.
memang konpem akan aku undi amir untuk terkeluar.




tapi Jozan & Jambu,korang memang terbaek lah!


dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

4 comments:

  1. takpe.abih maharaja lawak nanti kita potongggg..

    ReplyDelete
  2. aku cepat-cepat kata tidak pada orang astro yg kol aku suruh subcribe mustika,..takut terpedaya...heheeh..aku tgk maharaja lawak kat u-tube je,..selektif je...aku tgk nabil, sepah, jambu, jozan dan jehan,..hehe

    ReplyDelete
  3. ko senang bukak u-tube takpe.aku ni ntah bila masa dapat bukak fb pn taktau..hehe

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST