Visitor

3.8.11

budak budak yang tak puasa

malas nak ber-Wordless Wednesday sangat la.tadi dah post WW #9 dah pun.perjanjian dalam diri sendiri WW hanya dibenarkan sekali je dalam sehari / seminggu.jangan langgar janji.nanti jadi lembu sebab aku manusia.berpegang pada janji.kan?kan?


pastu sebab gambar banyak sangat,jadi kena la post semua gambar untuk rujukan dan tindakan pihak tuan.


merapu sangat aku petang petang puasa ni.layan jela kerajinan aku dan anak anak ber-photoshooting pagi semalam!













sudahla.nak pegi Param.

dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

2 comments:

  1. Rifdi muka macam orang puasa je...hehe..memang gebussss lengan haifa...rasa nak gigit2 je...eh, batal tak pose?

    ReplyDelete
  2. hehe..gebusss.gigit takpe.kecuali la kalau ko kunyah kunyah dan telan.hehehe

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...