26.8.11

Selamat Hari Raya 1432

last keje di bulan Ramadhan 1432H.

maka,memang dengan sengaja la kan pasang lagu raya kuat kuat.memang dah niat dalam hati nak bagi semua orang dalam pejabat bertekanan tinggi untuk pulang beraya.hahaha.pehh.jahat betul nawaitu di bulan Ramadhan.

oh ye.sebab hari ni last aku hadap blog sebelum balik beraya,aku terus nak menyampaikan seribu dua patah kata.

ekhem.*bela baiki suara.

maka dengan ini,aku Hasnidar Jaafar aka dd nak cakap kat korang yang membaca :

1. Mintak maaf di atas segala salah silap yang telah berlangsung secara sekelip mata kat korang.korang tau kan,aku ni memang suke cakap banyak,cakap lepas,cakap buat orang sakit hati,cakap suke hati,cakap suka2 tapi buat orang trasa hati,..dan sangat2 aku mintak maaf dengan segala yang berkaitan kata2.

2. Mintak maaf dengan segala salah laku,perilaku tak bersopan,perilaku lagak manja tapi tak menjadi,salah langkah terlanggar korang (body contact terlebih),tu seme tak sengaja.kalau tertampar tu pun mmg tak sengaja..tau jela kan aku ni bercakap tangan kaki seme sama laju je dengan mulut

3. Mintak halal segala makan minum mana aku teramik,termengecek lebih,terbagi kt korang ..seme tu adalah atas dasar kita sangat rapat dan aku pikir tak salah kita berkongsi kan?

4. Dan ape yang pasti,Syawal yang bakal menjelang ni.aku menjemput sahabat2 yang masih dalam ingatan aku datang le beraya ke rumah.Dan pastikan inform awal2 bagi mengelakkan traffic sama ada dari segi jalan,parking atau janji dengan aku sndiri.

5. (Ayat basic ni..)



ehh.rasa macam dah terbaca kat sini je.hahaha.

dush!
kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

1 comment:

  1. selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST