27.9.11

50 lagu terbest ver #2

peh.siap ada siri kedua.siri pertama adalah pada 2 bulan lalu.sape taktau ada chance lagi nak cekidaut kat sini ye.jangan malu malu la.kalau malu sangat pegi baca dalam jamban.



untuk 50 bijik lagu seterusnya,adalah pilihan lagu dari album tanah air dan tanah seberang.mari kita baca bersama-sama secara berjemaah.

  1. Knocked Silly - OAG
  2. Name Of The Game - OAG
  3. Through My Window - Bunkface
  4. Aku & Kamu - Flop Poppy
  5. Read My Mind - Dead Mushroom
  6. Eyelashes - Juliet The Orange
  7. Kau Pergi Jua - Dayang Norfaizah
  8. Belaian Jiwa - Innuendo
  9. Kenangan - 4U2C
  10. Apa Saja - KRU
  11. Alhamdulillah - Yassin & Too Phat
  12. Jiwa Kelajuan - Hujan
  13. Andaiku Miliki Semalam - Search
  14. Seroka Seroja - Search
  15. Semalam Yang Hangat - Wings
  16. Lena Diulit Intan - Wings
  17. Intanku Kesepian - Wings
  18. Dia - Hattan & Wings
  19. Aku & Kenangan - Hattan
  20. Padang Lalang - Hattan
  21. Malam - Hattan
  22. Arca - Hattan
  23. Kenangan Bersamamu - Lefthanded
  24. Tiada Lagi Kidungmu - Lefthanded
  25. Doa Buat Kekasih - Ramli Sarip & Khatijah Ibrahim
  26. Nafisa - XPDC
  27. Semangat Yang Hilang - XPDC
  28. Jinbara - Patri
  29. Hadirnya Cinta - Gerhana Ska Cinta
  30. Mimpi - Gerhana Ska Cinta
  31. Dance Wid Me - Gerhana Ska Cinta
  32. Bintang - Root Rules
  33. Kamu Nggak Sendirian - Tipe X
  34. Melati,Aku Benci Kamu - Tipe X
  35. Dan - Sheila On 7
  36. Buat Aku Tersenyum - Sheila On 7
  37. Seberapa Pantas - Sheila On 7
  38. Bukannya Aku Takut - TBK
  39. Jika - Melly Goeslow & Ari Lasso
  40. Cinta - Melly Goeslow & Kris Dayanti
  41. Tentang Seseorang - Anda
  42. Cinta Gila - Dewa
  43. Roman Picisan - Dewa
  44. Satu - Dewa
  45. Sesuatu Yang Indah - Padi
  46. Jujur - Radja
  47. Tulus - Radja
  48. Wahai Kau Cinta - Radja
  49. Tunggu Sekejap - P.Ramlee
  50. Jangan Tinggal Daku - P.Ramlee

woww.nak muntah aku listkan lagu kali ni.gigih jugak aku membuka fail track dalam henpon serta media player untuk kaji balik lagu apa lagi yang aku suka di Malaysia-Singapore-Indonesia ni.pehh.

semoga anda terhibur!

ceh.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

4 comments:

  1. No. 14...hehehe


    Aku penah minat gile lagu 'Tentang Seseorang'.......

    ReplyDelete
  2. typo lagi.hahahaha.
    kali ni lagu banyak zaman rock kapak.rock lembing taktau kat mana.

    yeahh.lagu AADC kan..

    ReplyDelete
  3. nak buat jugak list camni, tapi apakan daya...bilangan tak sampai sepuluh pun...hahhaa....

    ReplyDelete
  4. secara amnya,memula aku nk listkan lagu dari malaysia sahaja.sekali kepala dh tingtong memikir,yela..kurang sgt rasanya lagu melayu yg betul2 aku minat.

    dah aku campur skali dengan lagu dari indon.hehe

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST