12.9.11

Pulau Redang

10 & 11 September baru ni di Pulau Redang.


otw dari jeti Shahbandar,K.Terengganu

kak ina bersama dhiya & hilman.

sukanya gambar ni :)

ini model iklan aiskrim magnolia :)

pasangan yang best giler.
dengar cerita abah ada ramai peminat kat redang.
hehe :)

rilek nampak encik jakpa!

eh?..macam tak caya awak berdua dapat kamceng sebegini.

atok mak dan...err..sape ni?dhiya ke?

kalau dlm fb ada member yang kata macam adik beradik.
tak pasti sama ada nak kata mak nampak muda atau kak ina
yang nampak tua.heheh.heheh.

eleh.(nada jeles)

amboi mak.siap pose lagi masa nak gi snorkeling.

mr.abah yang kekal hot dan cool.
eh..hot ke cool ni?

maybe ini la chalet yang diorang lepak

duta Redang Lagoon

anak beranak

ewahh.buat buat tido plak.

abah & dhiya main monkey zooloo

sebelum balik.kat mana mana pun bleh pose

..eh.mana gambar aku? mana?
yeahh.ini adalah pengembaraan (baca : trip) mak & abah serta pengikut setia iaitu kak ina dan anak anak sahaja.aku takdek kaitan pun dalam cerita ni.saje nak publish gambar mereka kat sini.hehe.
dan aku amik gambar ni pun dari FB kakak aku.hehe.

aku teringin jugak nak pergi.next time la.kena tunggu time baby in my womb keluar dulu,pastu bagi besar sikit,pastu cukup duit,hidup senang lenang,aku akan pergi lagi,insya Allah.dulu masa honeymoon aku dah pegi.tu yang teringin lagi nak pegi tu.hehe.





dush!
kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST