14.9.11

Tag #8 : CREEP

..TAG!


yeahh.lama gila tak jawab TAG.so,kali ni tag datang dari rock penglipur yang lara.
camne nak buat?


kacang je.mengikut pesanan pengeTAG ni :



- Mudah je.. Mula-mula bukak music player (sumber : kompute, PC, iPod etc). Shuffle music player then sambil dengar lagu jawab semua soalan, dan jawapan adalah berdasarkan tajuk lagu yang didengar. Letak sekali nama penyanyi. Habis jawab satu soalan, tekan next song.

Pastikan jawapan terakhir diambil sebagai TAJUK untuk post nih!

Senang bukan?... Tak payah nak memikir sangat.




Berbekalkan Windows Media Player PC opis,aku pun mulakan tugasan.

1. If someone says, “Is this okay?”, you say?
Sk8ter Boy - Avril Lavigne  (mesti someone yang tanya aku tu rasa aku hebat main skate.hahah)


2. How would you describe yourself?
Aku Takkan Bersuara - Nike Ardilla (kihkih..tetibe bagi jawapan macam retiss - no komen)


3. What do you like in a guy/girl?
How You Remind Me - Nickelback (macam best jugak la jawapan ni kan?hahah.Like lahh)


4. How do you feel today?
You Know Im No Good - Amy Winehouse (err..vice versa.aku ni baik la.hehe.)


5. What is your life's purpose?
Andai - Gigi (tak best betul.semuanya 'andai'an)


6. What's your motto?
Dreams - The Corrs (tadi 'andai'.sekarang 'mimpi'.aku kuat berangan sangat ke?)


7. What do your friends think of you?
The Middle - Jimmy Eat World (betul la tu.wasatiah.hehh!)


8. What do you think of your parents?
I Miss U - Blink 182 (yeahhh! tepat sangat sangat sangatt)


9. What do you think about very often?
Don't Phunk With My Heart - Black Eyed Peas (wahh!kelas kau jahhh!!..)


10. What is 2 + 2?
Hapus Aku (English Version) - Nidji (sama macam rock.cikgu math aku pasti menyesal amik aku jadi anak murid dia)


11. What do you think of your best friends?
Intuition - Jewel (pehh..power la)


12. What do you think of the person you like?
Rich Girl - Gwen Stefanie (pehh..perempuan mana plak yang aku like ni...)


13. What is your life story?
Crawling - Linkin' Park (hahah.ingat aku haifa ke ape nak crawling crawling time ni)


14. What do you want to be when you grow up?
Running - No Doubt (ingat nak jadi atlet gamaknya.zaman skolah dulu bleh la sebab masih ringan lagi.sekarang nak berjalan pun semput! hahah.)


15. What do you think of when you see the person that you like?
Bring Me To Life - Evanescene (mak aihhh..wild gile!)


16. What will you dance at your wedding?
Semua Itu Bohong - Gigi (yela.memang aku tak dance pun.gila ape.)

17. What will they play at your funeral?
Smells Like Teen Spirit - Nirvana (ya Ampun!)


18. What is your biggest fear?
Love Is Only A Feeling - The Darkness (errr..inikah yang dipanggil lovefobia?err.tak kena la.saya adalah pencinta suami.hehe.)


19. What is your biggest secret?
Aku Dan Dirimu - Ari Lasso & Bunga Cinta Lestari (...heheh.hehehe.*gelak miang*)


20. What will you post this as?
Creep - Radiohead (terbaek lahh!)





*****
dan akhir kata TAG ini telah terkena pada (drumrolls please) jengjengjengggg :


ala.sapa sapa je la yang nak ambik ek.


sebab mangsa TAG aku biasanya kalian berdua je (rockudhang).


dush!
kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. curlasssssss ko jah...Heh!... udhang bagai ditagih menjawab TAG...keh keh keh,...2x kena tag tuh...

    ReplyDelete
  2. haha.dan akhirnya Udhang dah pun berjaya jawab tag ko tu..haha

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST