23.9.11

friday lover

hari jumaat.apa pilihan baju nak pegi keje hari ni?


yeah.hari ni pakai dress dan pashmina favorite.serious.ini memang favorite aku.



ini memang sentiasa jadi pilihan.kalau travel tak kira la balik kampung ke,tudung pashmina ini adalah pilihan semulajadi dari dulu hingga kini.sebab pada aku warna ni sangat match dengan mana mana baju.tak kira la baju bercorak ke,baju plain ke.kalau perasan, setiap kali raya aku pakai pashmina ni.hehe.dah sampai lunyai kau tahu!


haha.kan tudung yang sama tu?..haha.kantoi.

dan ini plak dress pilihan.


dress ini officially-nya adalah baju raya tahun lepas.aku beli kat One Utama.serbaguna sebab aku bleh pakai time pregnant mahupun time slim melim serta tak payah iron.yeahh.itu yang aku suka sangat sarung dress ni.mudah!selesa pun selesa.

tapi betul la,sekarang ni aku lebih prefer dress.sebab lebih mudah kot!yela.perut makin besar.aku kurang minat maternity dress sebab ada tali kat belakang.nanti kalau dah delivered esok nak pakai pergi office atau event tak sesuai dah nak pakai,kan?sebab tu time pregnant aku prefer dress macam ni atau seluar pregnant aku tu.bila dah slim tetap boleh pakai.

tengok,kan tu namanya jimat?haha.
(padahal dasar kedekut.keji terhadap diri sendiri.)


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶
dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST