12.6.12

flickr : your photostream

disebabkan satu masa dulu internet di office tak dapat tajaan sepenuhnya,banyakla laman sosial dan tak sosial kena block termasuklah friendster (dulu!),myspace,facebook,dan beberapa lagi laman yang banyakkk sangat melanda.paling buat aku terkesima adalah flickr turut dibanned.aku tak paham kenapa.mungkin ada gambar lucah yang wujud.tapi sumpah aku tak terlibat dalam mengupload gambar lucah ni.apa curlass?

dan setelah berabad lamanya aku memeram macam ayam,so apalagi.mari-mari layan flickr gua yang tak semenggah ni.yela.walaupun amik gambar tak sehebat ustaz azhar idrus,tapi aku cuma mengumpul koleksi sendiri sambil poyo-rasa-macam-pro pada gambar-gambar tersebut.


klik pada logo flickr.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST