22.6.12

plead and treat

berehat dari cerita pasal Kuching boleh?
ke ada yang tertunggu tunggu?
cewah.cakap macam ramai orang heran je aku pegi kuching.padehal orang lain pergi tempat lagi havoc.haha.

sebab aku rasa dah lama tak cerita pasal anak-anak aku.kesian.dah la masa aku pergi kuching diorang kena tinggal,dalam blog pun nak abaikan dia jugak.kau kejam dd!ohhh..*berdrama swasta sat*.

nak cerita nanti sedih *drama lagi*,jadi aku letak gambar tanda kasih sayang.
serta memujuk dan belanja mereka apa yang mereka inginkan seperti :

1# Belanja aiskrim untuk mereka



chomot!


2# Belanja McDonald's dan layan movie Madagascar 3





bersungguh-sungguh aku melompat kat belakang encek ejang 
suruh bebudak ni take action dengan baik.
tapi haifa tetap dengan sifat notty yang comel beliau di akhir gambar.
geram!



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST