4.6.12

kakak untuk tempahan

kakak saya sangat multitask.*tiba-tiba skema taktau nape?*

dia berkebolehan untuk buat bermacam-macam kerja.kalau aku bukak cerita pasal dia kat member/opismet atau sesape je,mesti semua macam confius.

eh,kakak kau yang ada butik pengantin tu ke?
atau
kakak kau yang mengandam tu ke?
atau
kakak kau yang pandai buat kek tu ke?
atau
kakak kau yang memasak kat kantin tu ke?
atau
kakak kau yang kerja kontraktor tu ke?


*sila potong mana yang tidak berkenaan.


sebenarnya kakak aku hanya dia sorang je.nama dia Haslina tapi panggil ajela eenaa.*ejaan memang takbleh blah ye kakak.

kak eenaa kerja di butik mak saudara suami dia,makcu di Pekan,Pahang.masa aku kawen dulu aku sewa barang kat butik dia la.

aku kawen taun 2008.
so time ni dah rasa style lah!

so,kerja kakak aku adalah pasang pelamin,meja makan dan bilik pengantin.
nak tengok selanjutnya korang boleh tengok di blog beliau.

selain dari memasang segala yang berkaitan perkahwinan,dia turut berbakat dalam andaman.



kakak juga berkebolehan membuat hantaran dan gubahan bunga telur.

cukur jambul haifa (copyright)

hantaran untuk encek ejang (copyright)

selain dari berkaitan dengan alam perkahwinan,kakak juga terer bab memasak.
selain terer memasak di dapur rumah,beliau turut terer membuat coklat bar untuk tempahan.


sampai penuh peti!

dia ambik tempahan kuih raya jugak!



tart buah


tart nenas

dia jugak berkebolehan buat kek.kek yang selama ni aku asek upload tu semua hasil tangan dia.bukan hasil tangan aku.aku cuma tukang makan je.yang ni pun dia ambik tempahan!



the cupcakes!



the cakes!


dan juga kek untuk kawen.


sesiapa berminat nak order terutama mereka di bahagian Kuantan-Pekan-Rompin,boleh PM beliau di :

# Facebook : EenaaHaslina Jaafar
# Hp : 012-9537341

ohye.pasal kerja di kantin tu memang sebelum ni dia memasak di kantin sekolah tapi dah habis tempoh.pasal kontraktor memang jugak,dia tolong abah aku sometime bila dia ada masa.gitulah ceritanya.

err..sebab tu la agaknya kakak aku kurus berbanding aku.dia sangat aktif bekerja.bukan macam aku.sangat aktif jari jemari depan pc.hebatkan?




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST