30.6.12

weekend #5 : ohhhh man!

berada di rumah mak memanglah one of activities yang paling menyihatkan terutama untuk perut chumel ini.kalau ada kak eenaa dah tentu ada cakes.kalau ada emak dah tentu lauk yang enak dan lain dari rutin lauk di rumah sendiri.

kali ni aku cuti lama sikit.biasa cuti weekend aje.kali ni aku dah cecah tangga rumah mak malam jumaat baru ni.encek ejang tinggalkan aku dan anak-anak dekat mak sebab dia ada lawatan ke Kenyir dengan departmen Woksyop beliau.sampai hari Isnin aku amik cuti tau.so,kena tinggal la ni.wuwuwuwu..err.dah macam siri membalas dendam pulak ye.aritu aku tinggalkan masa pegi Kuching.

tapi hari ni mak abah pergi mesyuarat.kak eenaa plak ada keje,memasak tolong kawan dia.aku la yang mengasuh segala anak kat rumah ni..

ingatkan lari kat rumah ada orang bleh tolong jaga.rupanya aku plak jadi jaga!..ohhhh man!







٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST