20.6.12

Kuching Part 2 : Kenduri

Hari kedua.

Pagi-pagi dah semua sibuk berebut bilik air yang cuma ada dua tu je sebab nak pergi kenduri adik kepada bakal wife adik.amboi.saje nak cerita panjang ni.senang cerita pagi ni kenduri adik aiza (wife adik aku), kenduri menyambut menantu.
kenduri aiza dengan adik aku pulak belah malam nanti.itu part III nanti ye.wah.macam drama pulak main episod episod ni.

untuk kenduri pagi ni nasib baik la aku bawak baju sopan spare.kalau tak,harus aku sauk je baju mak aku.takpun pakai je t-shirt pastu makan kat luar dewan sambil menangis mengenang nasib diri dipinggirkan.sob.sob.sedih sangat rasanya.

kenduri di sarawak ni berbeza dengan semenanjung tau.kenduri sini dibuat sebelah pagi area 10.30am.maknanya jam 12.30tengahari semua dah settle.kalau jenis orang datang taktau cerita dari semenanjung harus datang tak dapat makan.

masa tetamu datang terus rasa rendah diri.masing-masing rupanya vogue.terasa memang berada di bumi yang lain.tengok muka semua cantik-cantik.terus masing-masing dari pahang ni terpana tengok kulit putih mulus mereka ni.mengancam.

turun alphard terus masuk dewan

dengan emak

dengan emak dan bakal pengantin

ani kazen aku.aku.aiza.

hasya memang terlentok kalau dipelukan cik ani dia

tengok.sampai terkulai layu.

mak buat muka comei.

dhiya

cu & pakcik haris

sibuk lagi nak berfesbuk

makteh han dan adik dia,mak aku.hehe.


tiba-tiba masa aku nak amik gambar,semua pandang aku.
dah menggigil lalu gambar bergoyang.
alasan.

abang pengantin bagi syarahan ucapan

hasya dan cik ani lagi

mengantuk lagi ke hasya?

bukan pengantin lagi

nasrul dan bakal pak mertua beliau,
haji taufek

bersama bapak haji taufek dan abah haji jaafar

dari pahang

dengan ani kazen


oldies dan ehh?

eh.balik naik alphard ke?
bukan beetle ni ke?

-
-
-
-
-



tengok.orang yang paling penat hari ini.




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST