14.9.12

homesweethome #10

sekarang rumah messy giler dengan construction work.nak pergi melawat pun dah taknak bawak budak.nanti selipar masing-masing berpasir lepas tu masuk dalam kereta pijak pulak seat.woii..berabuk habis.uhuk.uhuk.*batuk sopan*

lastweek kerja table top dengan sambung belakang dah pun mula.
lepas tu,table top dah siap konkrit panggil pulak encik kabinet datang ukur sambil order terus pintu dan body colour apa.

encek ejang memang bagi kebebasan terus kat aku untuk decide dapur nak macam mana.sebabnya itu kawasan jajahan aku.iye.aku adalah kakak kawasan dapur.jadi theme paling buat aku tak keruan masa tengok katalog dah tentu orange & black colour.

bukan tu saje malah lastweek juga aku dan encek ejang dah start shopping equipment elektrik macam downlight dan lampu untuk porch.aku decide membezakan setiap ruang dengan pelbagai pattern downlight.kemain kau mak jemah.macam nak buat bungalow lagaknya.

kelmarin masa aku di kuantan.sebab time rehat office takde orang,maka aku ambik kesempatan pergi recce kipas pulak dah.dah terbeli 2 kipas twister.semangat!

semalam plak masa encek ejang ambik aku time rest,aku tengok encek ejang beli lagi baby kipas *untuk dapur* dan kipas dinding untuk second room.dan juga lampu gantung untuk bilik air.

secara random aku rasa setakat ni kami dah habis rm2k kot untuk equipment eletrik.

blerghhhh...

belakang dapur

table top

sepah-sepah

kipas ruang tamu

downlight

baby fan - kipas dinding - lampu gantung

ehem

tada!


bila downlight baru siap pasang sebijik,rasa teruja tu meresap dalam diri.ikutkan hati nak je tunggu diorang siapkan semua downlight tapi aku ada kerja kat opis,maka terpaksa meninggalkan future homesweethome.babai.esok saya datang tengok awak okay!



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST