28.9.12

Kawen adik : Part II


so,the day is come.
sabtu tu kami muliakan hari dengan mendengar alunan marhaban dari gang emak.





mak bagi ucapan terima kasih :)

sementara tunggu pengantin sampai ...





HALLO!!..PENGANTIN DAH SAMPAI!!!























perasan tak?baju ke dua aku hari tu.hahahah..















encek ejang tunggu turn karaoke.
mak sedara semua request beliau menyanyi okehh!

peminat no 1 !!


kak eenaa and the gang feeling sweet 17




rocka




*sampai tak larat nak letak caption okay!*

٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

4 comments:

  1. kenapa pengantin itu begitu? hahahaha.... sgt takde tersipu2 malu? hahaha

    ReplyDelete
  2. uishh..tak wujud perkataan 'malu' dalam hidup mereka.

    ReplyDelete
  3. ade muke mak aku la.. tp musykil sbb pakai tudung pink... masih group puteri UMNO ke mak aku???

    ReplyDelete
  4. heh.mak ko ngan mak aku kan kamceng.tapi taktau la plak kalau mak aku pun join wanita UMNO.rasanya tak pernah.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST