13.9.12

haifa #21 : the notty one

she's the notty one in the house.pengasuh sendiri cakap,haifa senyap hanya bila dia tidur.
bila dia bangun confirm semua orang takbleh dapat keamanan sejagat.baru ni dia buat hal time abang dengan hasya tidur around 8.30pm.dia menyanyi dengan lantang sekali sampai aku naik rimas.aku cakap dah pada dia;

"haifa.nak menyanyi jom dekat ibu.jangan nak menyanyi dalam bilik.nanti abang dengan adik jaga,ibu tak boleh buat kerja!"

series dia bleh menyanyi dengan lantang lagi dalam bilik.abang dia baru je tidur tapi 15minutes later dah bangun semula.adik pun turut sama.

"kan ibu dah cakappppp.arghhhh!!!"

mengamuk la aku sambil terus masuk bilik naik atas katil.sah la memang tak dapat nak lipat kain sambil tengok tv.malam tu tv sangat free sebab abah budak-budak ni keluar minum dengan kawan-kawan dan pergi karaoke.sangat rugi okay!

sebab haifa sangat stubborn malam tu so,memang hebatla aku menyakat dia.

"malam ni kakak tidur luar.biar tidur dengan katak".
dia menangis sambil peluk aku.lepas tu baring dan letak kepala kat perut aku.agak-agak reda lagi aku sambung lagi.

"kakak kacau abang dengan adik.ibu bagitau abah.".terus aku capai phone dan pura-pura bercakap dengan abah.dia sambung menangis lagi.

last-last dia tidur.
lena.

abang dengan adik pulak cerah bijik mata sampai jam 12.30am!

grrrr...

kalau dah nama pun perempuan.

yang ni katanya sambil mengepit beg; "akak alik ampung"
[ kakak balik kampung ]



perangai merampas harta adik dan kata;
"pa punya!". [ haifa punya ]

tak sadar diri kaki berlipat terjulur panjang duduk dalam walker adik.
huh.


topi abang pun dah jadi topi dia.
apedaaaa...





٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST