18.9.12

Selamat Tinggal!

lastweek.hari jumaat yang mulia.

hari tu adalah hari last cc jabatan aku bertugas.maknanya hari ni cc dah bertukar ke jabatan lain.so,hari tu jugak office aku buat makan-makan sempena pertukaran beliau (ayat BM wahh!).

sebab pantry office tengah buat renovation,maka venue makan adalah di belakang office.lantaklah.janji kenyang.menu memang awesome la sebab kali ni order pais talapia.siapa-siapa taktau pergi la google.ini adalah menu terbaik di pahang selain dari gulai tempoyak.

apa yang boleh aku simpulkan adalah,..
makanan memang best!

ze food
ohsemmmm!


ze women


bigboss di hadapan

ze men
*err..suami siapa di pintu tu?

ze gangs

yang dirai

doa

oppsss..




6 tahun lepas.mula-mula aku masuk kerja.dia adalah orang pertama yang aku jumpa.
paling best sebab mak dengan abah naik sekali jumpa dia sebab pangkat dia dengan mak aku dia adalah anak sedara pupu mak aku.

yeahh.mereka sama-sama orang kampung awah.

6 tahun aku bekerja bawah pentadbiran beliau.biasa pagi-pagi kalau breakfast memang kerap kitorang joined sekaki.borak-borak,gelak-gelak.anak-anak dia pun rapat dengan aku.so,bayangkan la bila lastday.petang jemaat tu masa bersalam.

rapuh siot hati aku time tu.bleh plak masa tu hujan.haihhh..

apapun kak ana,semoga berjaya di tempat baru.
bai!


*sroootttt..*



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST