Visitor

21.6.11

abang & adik

haifa sekarang aku dah letak dalam walker.mana taknya.aku letak kat bawah depan tivi,gi dapur jap buat keje sket..bila jenguk tengok dah ntah kemana mana.lagipun aku tengok badan dan kaki dah stabil..tu aku letak dalam walker.


macho je bukan?
tapi,yang memeningkan aku abang dia ni hah.teringin sangattt la kan.sampai ada masa aku angkat haifa,tetibe tengok rifdi dah kat dalam walker.


semalam,aku terpaksa amik cuti emergency sebab pengasuh tak sihat badan.tengah layan budak budak ni,tetibe rifdi buat lawak pelik.yes.dia memang pelik.


abang masuk seblah kaki dalam walker.apekes?

sayanggggg adik :p
adik dah marah tu..haha

rilek la dik.chill.abang sayang tu.
tolong la kuar dari sini :p
abang keluar,masuk plak kaki kiri.
hahahadehh.

bebas.bebasss.bebassss!!

ok.dah.dah.pegi ajar adik baca buku.

ini la hero paling hero sekali.
done!


dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

2 comments:

  1. macam2 hal la anak ko ni dee...sonok aku bacer

    ReplyDelete
  2. haha.rajin ko mengkaji sampai ke taun sudah.takpe,aku suka kalau orang suka.haha.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...