17.6.11

speak-it-right

mana aku tak hangin pagi jumaat ni.dahla meeting tak jadi,pastu ada pulak yang nak cerita pasal line internet yang selow..pastu bising bising..


"konek-syen takdek ni.konek-syen lembab!"


ceh.nak je aku cilikan mulut biadab tu.kau tau ajela orang marah,dah tentu kuat speakernya.


"konek-syen tak ok ni kak.selowww.tak bleh keluar resit"


"konek-syen itu ini..blablabla"..


eh,gila.suka plak aku menaip perkataan lucah pepagi jumaat ni.haha.




aku ni pun taklah pandai mana.kekadang failed jugak bila speaking.tapi,bila dengar orang sebut salah,kita dah tegur slow-slow..ehh,dia sebut lagi macam tu.annoying tahu!


itu baru satu perkara.ada lagi satu yang aku pernah tegur kat bebudak pejabat.


"dd,claim aritu kiu-ri (query) la.."
"kui-ri laa".aku betulkan balik.
"oh yeke.sori.."


selepas slepas tu pun memang macam tu lah lagi.
kui-ri.
hari hari macam tu.




kadang kadang rasa nak masuk sekolah balik tahu.


dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST