15.6.11

homesweethome

{cerita basi lagi}


sabtu baru ni, sebelum mak abah aku balik, sempat lagi la bawak diorang melawat rumah baru kitorang yang still dalam construction tu.


Alhamdulillah..dah siap pasang siling bagai..hehe.aku tambah hiasan siling dan tempat kipas ni dalam rm800++ jugak.nak cantik punya pasal kan.korang tengok jela hasil 800++ tu.pehhh.pehhh.


ini tempat kipas ye tuan puan

siling dah cantik :p

macam biasa, abah akan buat checking seluruh rumah
*abah aku kan tukang buat rumah yang
hensem dan owsem

bilik tengah
*tengok.kan abah aku dah panjang lebar buat penerangan

riang ria betul bebudak ni
huhu.tak sabar sabar nak tunggu rumah siap.tak silap aku taun depan baru bleh duduk.


cerita pasal rumah sebelum ni :
future homesweethome



dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST