Visitor

6.6.11

nak tuju lagu

im backkkkkkk!!!


yeyy.hari ni kembali bekerja.tapi jap lagi pukul 10 pagi kena balik mandikan haifa.sian mak, pergelangan tangan mak sakit.tak bleh buat keje lasak.tapi janji mak ada tolong tengok tengokkan anak anak aku kat rumah pun aku rasa dah cukup hargai.


dhiya ada kat rumah.tanggungjawabnya turut ada.mungkin pelega rasa rifdi sebab kena tinggal rumah sebab aku ngan encek ejang pergi keje.atau dhiya boleh mandikan rifdi.atau peneman rifdi.yes.dhiya turut memberi efek yang baik bila turut datang rumah aku dengan mak.


ohye.entry ni sebenarnya special untuk kawan kawan yang serentak kahwin pada tarikh yang sama tapi sorang pun aku tak pergi.cool kan?


pehh.nak nangis tau.


kepada yang kawen 29 may 2011 lepas, harap maklum.


Sacha & hubby
napi & ida
farah & azmir
congrats untuk korang korang semua.
semoga kekal hingga ke akhir hayat.


Amin.


dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

2 comments:

  1. aku pun nak dhiya datang umah aku sebab beliau sgt rajin..terbayang lagi dia berlari cari kain nak lap air tumpah atas lantai aritu...hehee

    ***majlis yg pertama tu aku ada hadirkan diri....

    ReplyDelete
  2. rajin sungguh dia.memang betul ke.bertuah dia ada.

    ***gambar majlis pertama mana?hehe

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...