3.6.11

Now im fully housewife!


Yeah.starting from today,i will do all housewife do.dari pagi kena siapkan anak anak sendiri,like weekend la.no more site, no more payment..dan paling penting sekarang is my home and my family.

Haifa dah siap mandi dan dah tidur semula.rifdi masih indah diulit mimpi malam tadi.encek ejang dah pegi keje.me?tengah tunggu kain dalam washing machine siap basuh.second round tu while berenti rest jap sambil berbloging pakai henpon.

Hey series la.aku memang jadi housewife ni.aku tak keje la derr..

Petang ni balik kuantan plak.esok napi punya majlis menyambut menantu.ahad plak balik sini semula bawak mak.ha,kenapa pulak ni?

Haha.sebab pengasuh anak anak aku takdek la yang aku jadi fully housewife hari ni.anak pengasuh, KakLong dah masuk wad bersalin kat Melaka.so,makcik kena ke sana seminggu dua.jadi mak aku la datang jaga budak budak ni buat sementara.

Terkena la korang ni.jangan marah aa.hari jumaat takbleh marah tau.haha..

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST