Visitor

23.6.11

entah-apa-apa-entah

petang semalam blog tak bleh nak upload gambar.
maka,aku lepaskan kegeraman tu pada petang ni.
jangan pelik la kalau tetibe gambar semalam yang dalam fb baru nak keluar kat blog!


pecahlaju di rumah pagi semalam.
mi goreng + nescafe.
nescafe rifdi aku tambah air kosong bagi cair.

licin.memang feveret ke ape aku taktau.


post sebelum pegi keje.
ehek.memalu plak ye.

takjadi buat mulut pout.
muka tak hipokrit habiss.
okay.saya mahu pulang.
bai.

dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

2 comments:

  1. rifdi mnu nescafe??? sm cam si kecik kt umh aku nie...milo tak nak klu nescafe laju jer

    ReplyDelete
  2. aah.minum nescafw tapi aku buat cair.milo rifdi xbleh minum sebab dia sembelit.huhuh

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...