26.9.11

super comots

hari ahad iaitu semalam aku habiskan masa dengan makan sahaja.bukan memasak tahu.tapi makan nasi kenduri dan petangnya makan pizza di kedai pizza (?).

gile betul statement kat atas.dah tentu la pizza di Pizza Hut sebab di jerantut tiada Domino's Pizza.

ok.sebab lepas kenduri encek ejang boleh pulak singgah pasar raya semata mata nak beli tools dia.macam macam la,nak beli screw driver,cutter,plyer dan segala macam lagi,maka aku dan anak anak tunggu dalam kereta aje.malas nak turun jugak.kalau turun alamat pelbagai kenderaan ada dalam kereta aku nanti.antara contohnya maybe akan ada backhoe,atau tractor,atau mungkin ada lor sampah dan segala macam mainan yang entah menda menda pilihan rifdi.jadi sebab takdek keje dalam kereta,dan berbekalkan coklat M&M dalam beg sang ibu ini,maka ini lah hasilnya.

anak anak yang comot dan super comots!




meriah bukan?sampai rumah habis semua kena mandi semula,masuk bilik,pasang air-cond dan bagi susu.dodoi punya dodoi dengan aku sekali tido.cemerlangnya.

lepas bangun tidur,siap siap plak nak keluar makan pizza.bukan ape,sebab janji dengan makcik & pakcik (pengasuh) nak belanja makan pizza plus ada perempuan craving dari bulan puasa hari tu nakkan pizza.sape la tu agaknya ye?..haha.

muka baru bangun tido
O to the K :
gambar kat pizza takdek la wey.malas aku nak menge-shoot time makan.rugi.nanti tak menghayati makanan dengan baik.puii.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST