18.1.11

makan makan di workshop jkr jerantut.

wahh..makan di workshop ye.tak sangka aku.ingatkan workshop ni tempat repair transport je.huahuahua.


aku taknak letak muka orang lain.aku nak letak muka aku anak beranak je.aku marah ni sebab pakai kamera aku tapi gambar orang lain je banyak.memory card sony aku tu full sampai nak muntah.ceh.


anak sape dia nih.ngan rambut perangnya..

merenyam tak kira tempat.
tetibe macam huntchback.ohh..

kacak betul anak dara aku nih

aku tak risau sebab abangnya memang menjaga adik sepanjang masa.
budak lain langsung tak berani datang kacau adik. :)


hari tu firstday la aku kuar ke tempat awam di jerantut selepas delivered.
kebetulan malam tu department workshop & stor buat makan malam bersama keluarga,so aku kena la participate.bini incharge besau dowhhh..kena la amik ati.takkan nak menyombong plak.actually,aku dah kenal family2 workers sini.dah macam sedara mara dah.


dan malam tu banyak ayat tak bleh blah yang aku dapat.korang baca pasni jangan muntah plak ye.ahakss..aku dah susun ikut susunan dari ayat terbaekkk sampai kurang baek ni.


1. "ehh.kak dd pegi slim world ke?" - pehh,yang ni la paling tak bley blahh.ayat jujur sorang anak cc.


2. "dd.ehh,ko kenapa kurus sangat ni?ko pantang sangat ke?" - kurus sangattt??..ahhh.rasa nak collapse kat situ jugak.


3. budak sambil bisik kat mak dia "ibu.cik dd dah kurus kan?" - aku sengih lebarrrrrrr..harusss


4. "dah slim semula dh awak.bleh makan malam lagi ke?" - ape tak makannya kakkk..makan.cuma kena kawal nafsu serakah jelaaa..


5. "makcik! (ini driver sorang ni memang panggil aku camni).makan banyak sikit.muka dah kurus sangat.tak lawa" - tak lawa ke derrr??


6. ini ayat gampang sebenarnya.tapi aku nak letak jugakk. " encas (baca : incharge) nampak kurus dah.jangan bulan depan gemuk balik" - oh yeahh.kau tak sayang mulut ye?


okeh.itu la sepatah dua puluh kata untuk tengah hari ini.sekian,terima kasih.


dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST