31.1.11

online shopper : edisi review

pagi tadi,sedang aku ku-syok dan tawado'nya mengira kuantiti bagi kerja luar blok bangunan tambahan sekolah rendah tot tott (kena rahsia.kan keje kerajaan.heh),tetibe..


"nah amik bungkus ni.beli tudung la tuh!"


haisshh.dah sampai?cergas betul!aku sengih je sebab malas nak bocorkan rahsia.nanti kalau aku pakai apa apa esok takut diorang buat spekulasi awal awal masa aku kat pintu masuk.kau jangan.kalau aku masuk je pintu depan tu terasa cam artis dowhh.sampai ke bulu betis pun diorang nak tengok.haha.


jemaat lepas aku gi usha baju kat http://www.eightdesignsboutique.com/.wahh.lawa lawa kau baju dia.lama tak beronline shopping.tapi sebab dalam cimb ada duit 49hinggit jeh,maka aku kena beli baju yang agak ekonomi sket la*ngehehe*.usha usha ada plak dress harga rm59 tapi ada happy hour promo maka dapat rm20.dengan tanpa waswas i pun order dan bayar.


agak feminin pilihan aku sekarang.muahaha.


hilang gak gian aku nak beronline shopping.haa,sesape yang teringin nak carik baju lawa lawa,sila la ke sini ye.eightDesign,memang sangat cun.rasa nak beli lagi tapi duit kena berjimat carmat.saya sudah ada anak dua.kena kawal nafsu serakah (--)" opss.


promoter tanpa gaji dan diskaun. (^_^)


dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST